Zäta75: Ja jo.. Jag hade väl agerat likadant men är i affekt och en plastapa bredvid sig var inte vad jag behövde efter skådespelet 😅
Som du säger saknades en Rattie ikväll, som gör det där oväntade i ett läge där allt går emot. Vi har ju egentligen bättre saker än Rattie i laget, men det syntes fan inte ikväll.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Som du säger saknades en Rattie ikväll, som gör det där oväntade i ett läge där allt går emot. Vi har ju egentligen bättre saker än Rattie i laget, men det syntes fan inte ikväll.