1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614992 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2403191

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2022-11-03
thorwald: Jo blir väl lite missvisande med stöld med tanke på att vi aldrig ens ledde, och att våra farligaste lägen kom situationer om kvittering/reducering. Men med tanke på deras egentligen rätt tama offensiv, där målen till stor del är chanspuckar sett till det vi skapar, måste jag ändå landa i att jag hade skrattat hela vägen upp i tabellen av vetskapen av flyt om rollerna hade varit omvända.

Sen spelar de absolut extremt disciplinerat och tight, att det sedan genererar den mest icke-underhållande hockey man kan tänka sig blir väl sekundärt med tanke på att de leder tabellen. Ändamålen helgar medlen I guess.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2022-11-03
{9908}: Jo så är det. Men tror nog vi kan knäcka dom nästa match om vi fortsätter som vi gjort med några småjusteringar i anfallet. Förra säsongen tog vi iaf 4 poäng mot dom och då hade vi ett sämre lag än detta år så det ska nog gå.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer