Håller med i mångt och mycket men det är deras välsvarvade press som totalt sätter socker i vårt maskineris olja. Om vi ska förbi den pressen måste vi spela på toppen av vår förmåga. Tror inte de sätter sitt presspel så här väl varje kväll, egentligen enbart i ett av deras tvåminuters BP som de tappar nivån.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Håller med i mångt och mycket men det är deras välsvarvade press som totalt sätter socker i vårt maskineris olja. Om vi ska förbi den pressen måste vi spela på toppen av vår förmåga. Tror inte de sätter sitt presspel så här väl varje kväll, egentligen enbart i ett av deras tvåminuters BP som de tappar nivån.