{7043}: Håller med. Skulle vara intressant att se Dahlen med Wedin eller Pääjärvi. Tror det skulle kunna smälla till med en del mål då.
Ser inte fram emot matchen mot Malmö. Tror tyvärr vi kan ta för lätt på uppgiften och tro att vi ska vinna lätt efter 7-0 senast. Det blir ingen lätt match mot Malmö som är revanschsugna. Brukar vara optimist, men känns som det kan bli en till torsk och vi kommer ner på jorden igen. Hoppas innerligt att jag har fel. Lets empty the tanks boys!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Ser inte fram emot matchen mot Malmö. Tror tyvärr vi kan ta för lätt på uppgiften och tro att vi ska vinna lätt efter 7-0 senast. Det blir ingen lätt match mot Malmö som är revanschsugna. Brukar vara optimist, men känns som det kan bli en till torsk och vi kommer ner på jorden igen. Hoppas innerligt att jag har fel. Lets empty the tanks boys!