Nej, är väl typ 700 ml som gäller nu. Har, tror jag, ca fyra år ner till Småland och har inget minne av några helrör. Visste inte ens om att det innebar en liter.
Riktigt snygga Timrå-t-shirts man hämtade ut efter jobb idag. Alldeles perfa med M-size. Blir snyggt att äntra Malmö Arena med en av dem imorgon. Känner mig dock lite nervös för backlash. Lär ju knappast bli bättre än senast. Men bara det landar i en trepoängare är jag grymt nöjd.
Malmö Arena hittar man till även efter ett helrör…
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer