Ok knappast någon överraskning men Kapanen dementerar att Olli Joulevi skulle vara aktuell och säger samtidigt att han letar efter en back, men att det inte är något brottom. Det låter lite som det kanske blir någon efter årsskiftet då de det är mer fördelaktigt med korta kontrakt ekonomiskt. Men låter inte som han har kontakt med någon i dagsläget utan har bara koll på marknaden.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer