Precis. Tycker att vi ska göra det på vårt eget sätt. Läget för detta kan mycket väl vara nu. Bygget av stommen är det inget fel på. Älskar också detta med alla hemvändare. Minst en av målvakterna håller dessutom tillräckligt hög klass, vilket är bland det absolut viktigaste. Fast så har vi det där med juniorerna. Har ärligt talat ingen vidare koll på det, då tiden inte räcker till.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Precis. Tycker att vi ska göra det på vårt eget sätt. Läget för detta kan mycket väl vara nu. Bygget av stommen är det inget fel på. Älskar också detta med alla hemvändare. Minst en av målvakterna håller dessutom tillräckligt hög klass, vilket är bland det absolut viktigaste. Fast så har vi det där med juniorerna. Har ärligt talat ingen vidare koll på det, då tiden inte räcker till.