DJ Hemp: Men han satsar väl bäst han vill? Det är väl Ingenting du behöver bli irriterad över 😅 Det är väl kul att folk delar med sig av saker även utan direktkoppling till timrå IK :)
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Fattar att du blev sur på att DIF fuckade upp ditt spel. Bättre att satsa på en match i taget som Pinaceae skrev. Själv spelar jag inte alls.