Moverare.. tror inte att jag kan vara med i supporter matchen... men är jag med så räknar jag med att du ska göra allt för att du ska tackla mig.. men chansen är tyvärr så liten att jag kan vara med
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
tror inte att jag kan vara med i supporter
matchen... men är jag med så räknar jag
med att du ska göra allt för att du ska tackla mig..
men chansen är tyvärr så liten att jag kan vara med