Rip Kirby: Frpn st idag intervju med ante: "Han berättar också att laget under veckan jobbat på att få fler "skitmål".
– Pucken ska in på kassen och vi ska in där och vara mer elaka framför motståndarmålet. Vi släpper in väldigt få mål, men nu ska vi försöka göra fler också, utan att släppa in fler. Vi ska behålla strukturen i backchecken och försvarsspelet, men ändå våga attackera hårdare i anfallszon."
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer