{9037}: Ryktas om att de fortfarande försöker massera ut indimpningen av Svenssons skägg från bröstet hans. Skadeläge oklart. Chuck Norris har i alla fall skickat sina kondoleanser med orden ”Jag önskar att det där aldrig händer mig”.
Efter en katastrofal inledning så är det ändå sammantaget två fina perioder. 1-3 känns dock inte tryggt någonstans. Man måste in med exakt samma inställning de sista 20 min och nöta ned Luleå.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer