Bragd-Birger: Håller med i det mesta men Lytet förtjänar extra beröm, tycker han är som våran nya Hampus Larsson. Kommer alltid ut med pucken konstruktivt i pressade situationer
Hank: Vi får se när vår nya back kommer. Jag gissar att man väntar till efter nyår så får vi mer för pengarna. Den allsvenske backen alla i SHL vill ha, ni vet vem jag prata om. Vi får se vilka som plockar honom
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer