Luleå har haft sina chanser. Borde ha tilldömts guldet 2020, när man vann grundserien, men då stoppades man av pandemin. Sedan hade man möjlighet att säkra guldet på hemmaplan i våras, men föll på målsnöret. Nu har turen kommit till oss, om bara de sista bitarna faller på plats. Gäller bara att ta tillfället till vara. FBK och Växjö visade sig vara mänskliga igår, då de torskade mot sopgäng i hemmahallarna. Det KAN gå!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Luleå har haft sina chanser. Borde ha tilldömts guldet 2020, när man vann grundserien, men då stoppades man av pandemin. Sedan hade man möjlighet att säkra guldet på hemmaplan i våras, men föll på målsnöret. Nu har turen kommit till oss, om bara de sista bitarna faller på plats. Gäller bara att ta tillfället till vara. FBK och Växjö visade sig vara mänskliga igår, då de torskade mot sopgäng i hemmahallarna. Det KAN gå!