{9566}: Fagervall är ett sänke. En väldigt dålig taktiker med obegripligt hög status. De som inte inser att han måste bort för att Dif ska ha skuggan av en chans är hockeyanalfabeter. Parallellerna till vår situation med Freddan är överväldigande
{9566}: Det går inte ens att skylla på Fagervall. Avgörande målet de släpper in är från en 2 mot 2:a där båda backarna väljer att skymma egen målvakt istället för att ta någon spelare. Hemjobbande spelare skiter sen i att markera i hemjobbet.
Hur fan ska de få den där gruppen att fungera igen?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer