sargad:Emil med besattheten att skjuta mitt i solarplexus på målvakten har onekligen "shit the bed". Han kommer brunka på tills han brunkat klart i de nedre regionerna(HA)
Forumet har bytt skepnad i dessa tider av lycka, vi spelar bra nu men mycket kan hända på de nästkommande 33 matcherna. Snart känner du igen dig i de existentiella frågorna och den eviga ångesten vilket ett supporterskap för TIK infriar.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Forumet har bytt skepnad i dessa tider av lycka, vi spelar bra nu men mycket kan hända på de nästkommande 33 matcherna. Snart känner du igen dig i de existentiella frågorna och den eviga ångesten vilket ett supporterskap för TIK infriar.