Nisse på Mon or: Beprövad målvakt på denna nivå och en grym högstanivå. Lägg därtill att han spekar i ett väldigt ihåligt lag i Oskars som släpper mycket klara chanser bakåt. Skulle vara intressant att se Juel i ett mer organiserat försvar som i Timrå. Likt han hade i BIK i Allsvenskan.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Skulle vara intressant att se Juel i ett mer organiserat försvar som i Timrå. Likt han hade i BIK i Allsvenskan.