Rip Kirby: 2 dagar utan uppgifter från LHC, men han ska magnetröntgas i imorrn läste jag någonstans. Känslan är väl att minst säsongen är borta.
Inlägg: 2414771
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Tårtan: Jag väljer att inte gilla ditt inlägg, vilket väl kanske är det lättaste att visa att man håller med eller förstår vad som skrivs här. Det blir ett ok istället. Tragiskt för honom (och klubben) om detta stämmer. Och man blir ju så JÄVLA mörkrädd för hur hårfin lite det är som skiljer till att katastrofen är ett faktum i den här sporten. Giv mig styrka, eller något! 🙈
+ 3