The great one: riktigt bra värvning i Lyytinen. Men det här försvarsspelet är det bästa jag sett Timrå prestera. Vi har inte den bästa backuppsättningen som Timrå nånsin haft men vi får verkligen ut max av försvaret.
{297}: Känns det inte lite som med Lill Kenta? Vi hade Styf och Koskinen som på pappret inte var mycket till världen men man får mycket ut av sitt material!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer