1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614704 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2419810

Sv: Apropå nånting...
{9386}: Tror nog att Leksand brukar kunna skramla ihop en hel hög också, men det var massivt tryck vill jag minnas, även om det börjar bli några år sedan nu.

Ett av mina främsta supporterminnen är annars ett par matcher borta mot Modo, vill minnas att vår tifo-grupp lyckades lura Modo och få dem att veckla ut ett ”vi älskar Timrå”-tifo på deras sittplats innan nedsläpp. Ngn annan som minns eller har bilder från den matchen, minns inte exakt när, kan kanske har varit 2005-2008.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Lub: kan det varit 07?

Sv: Apropå nånting...
Lub: Supporter-tåg ner till Hovet var också minnesvärda 💪🏻

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.