1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615025 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2420287

Sv: Apropå nånting...
OlliJanne: "bussen i mitten på Januari"? "bussen i mitten på Januari"?!

Du ska inte snacka om buss i mitten på januari!

Pröva tvågradigt och ösregn, påtvären! , i ett kolsvart november. Där kan vi snacka om ångest!

Du ska inte komma och snacka om nån busshållplats i januari!


PS. Mercedes-Benzs volymsäljande SUVar är tillverkade i Alabama, och orsakar mycket ångest genom sin bristande byggkvalitet.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Erol Ateceae: hoppas min All Terrain är byggd i Stuttgart då 😉

Sv: Apropå nånting...
Erol Ateceae: -33 grader och blåst i mitten på Januari är faan inte heller att leka med.
Särskilt om man väntar på bussen som aldrig kommer på grund av att den har frusit ihop...

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...