Tittar lite på landslagsuttagningen med majoritet NL-spelare och givetvis bävas jag över vad Emil ska behöva utsättas där nere.
Men det andra som slår mig är backarna. Känns som väldigt osexiga namn på den listan om vi jämför med våra främsta SHL-backar (fantenberg, Lindholm, Borgman och Lennström främst). Eller vad tycker ni?
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Men det andra som slår mig är backarna. Känns som väldigt osexiga namn på den listan om vi jämför med våra främsta SHL-backar (fantenberg, Lindholm, Borgman och Lennström främst). Eller vad tycker ni?