OlliJanne: Jag tror mer på att det är Strålman som kommer, han är placerad på waiver den 28:e nov och inget annat lag har tagit han. Han har inte gjort en match för deras farmarlag. "When asked if Stralman would accept the assignment to Providence, his agent Marc Levine responded in a text, “We will be discussing his options in the next few days.”
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...