1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2426423

Sv: Apropå nånting...
Älskar våra facebook grupper. Artikel om nya spelaren delas, där rubriken lyder typ " Finsk NHL spelare till Timrå". Jag kommenterar att rubriken är fel då han aldrig spelat i NHL, och poängterar att jag inte dömer honom eller värvningen nånting eftersom jag inte sett han spela". Direkt hugger det individer som menar att jag måste lita på sportchefen och att jag måste ge han tid???

Alltså vaaaa? Tacka vet jag detta forum där man åtminstone kan diskutera saker

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
palleparling: Va?! Kom du och presenterade fakta? Bara sådär? Det är ovärdigt! ;-)

Sv: Apropå nånting...
palleparling: jag vet inte vad det är för människor i dom där grupperna, men det var längesen som jag slutade att besöka dom! Men apropå vårat eventuella nyförvärv så känns det som en typisk Timrå värvning. Ung, lovande och kan bli riktigt bra på sikt! Inte någon halvtaskig transatlant, som byter lag om dom får bättre betalt!

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer