1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614972 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2426452

Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: det verkar MEST vara iq befriade i dom grupperna, tyvärr. Tycker man ska kunna diskutera saker utan att folk ska bli kränkta.
Håller helt med, intressant värvning och lite typiskt Timrå. Samma som med Lyytinen så är det ju inga jättesiffror han visar upp sen innan, men vi vet ju alla hur det gick med Lyytinen, blev ju succé den värvningen. Får hoppas på samma resultat igen helt enkelt

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
palleparling: efter värvningen av Lyytinen så känner man en jäkla respekt för Kapanens fingertoppskänsla. Men helt klart så behövs det en kropp till! Känslan hos mig är att Edfeldt inte orkar logga så mycket speltid som han får nu!

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer