Det ska bli intressant att se hur detta påverkar kedjorna. Eftersom vi tappar en center bör ju rimligtvis det finnas en plan att kanske sätta in Emil P som center? Skulle ju kunna innebära att även Dahlén hamnar på sin rätta sida i första linan.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Eftersom vi tappar en center bör ju rimligtvis det finnas en plan att kanske sätta in Emil P som center?
Skulle ju kunna innebära att även Dahlén hamnar på sin rätta sida i första linan.