Fan vad ni tjafsar. Var bättre förr. Finns anledningar till att man inte vistas så ofta här längre. Mest bara liktyckande och har man andra idéer kan man dra åt helvete. Läser men har inte så mycket att säga. Trist detta forumet numera.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Fan vad ni tjafsar. Var bättre förr. Finns anledningar till att man inte vistas så ofta här längre. Mest bara liktyckande och har man andra idéer kan man dra åt helvete. Läser men har inte så mycket att säga. Trist detta forumet numera.