mikenomad: "Bra idé. Så kan vi som inte känner att vi måste avsluta varje inlägg med hjärtsmileysar vara kvar här." Jag lägger in mina röd o vita hjärtan för att markera att jag älskar Timrå IK, och jag gör det utan att behöva fråga eller ta skit från dig! Om du tar väldigt illa upp, så skrolla för helvete förbi. ❤️🤍❤️🤍❤️🤍❤️🤍❤️🤍❤️🤍❤️🤍❤️🤍❤️🤍❤️🤍❤️🤍
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Jag lägger in mina röd o vita hjärtan för att markera att jag älskar Timrå IK, och jag gör det utan att behöva fråga eller ta skit från dig!
Om du tar väldigt illa upp, så skrolla för helvete förbi.
❤️🤍❤️🤍❤️🤍❤️🤍❤️🤍❤️🤍❤️🤍❤️🤍❤️🤍❤️🤍❤️🤍