1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615023 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2435682

Sv: Apropå nånting...
{8179}: Backsidan ser likadan ut för mig.

Sen forwardsidan lite annorlunda.

Dahlén - Lander - Pettersson
Wedin - Hanzl - Hållander
Hartmann - NY - NY(Pasic)
Johansson - EA/Lundin/NY - Walli

Extra: Pääjärvi, Boyce, Värmhed.

Nått sånt tror jag.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
{7043}: Skulle behöva J Hamrins juniorkunskaper för att räta ut min fundering kanske men av de SHL-minuter jag sett Värmhed när han fick göra lite inhopp i höstas så tyckte jag att han såg lovande ut och ganska senior. Har han potential att bli SHL-spelare nästa säsong? Kanske hans kurva pekar snabbare mot SHL än t ex O Johanssons?

Sv: Apropå nånting...
{7043}: Pasic är en spännande spelare, hade inte gråtit floder om vi fick in honom.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...