Men för min egna del till skillnad mot när Timrå spelar (då kräver jag alltid vinst i utgångsläget) så tror jag att man fått ut det som går att få ut av detta lag.
Men vaffan blir det Tjeckien så kan fan allt hända.
När det gäller USA och Kanada känns det som att det finns en avgrund och jag tror det främst består av inställning och psykologi.
Fysiskt sätt är inte transatlanterna skapta på annat sätt än oss…
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...