1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615023 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2435937

Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: Nej, det blir Tjeckien om dom vinner över Schweiz samt att Canada och USA vinner sina matcher. Tjeckien är det högst rankade laget, vi är det lägsta bland dom övriga som förväntas vinna sina kvartar(USA och Kanada).

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
{8179}: Tjeckien ser faktiskt riktigt vassa ut och ja, jag var tvungen att kolla upp om hur lottningen såg ut. Sen tog jag faktiskt lite för givet att man på nåt jävla vis skulle få till en möjlig final mellan Canada och USA. Men jag får backa på den magkänslan. Är väl nåt man ätit nu under frosseriets höjdpunkter kring jul/nyår...

Sv: Apropå nånting...
{8179}: Spännande eftersom Tjeckien tog ledningen precis då 😆👍

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...