DenRöda: Hoppas på det bästa! Lyytinen är en av de sista backar vi har råd att förlora över en längre tid som sagt. Hans skadehistorik oroar ju en del. 🙏
DenRöda: Inte säkert, kan ju vara så att han måste göra någon magnetröntgen osv som drar ut på tiden. Sen vet vi ju inte när skadan uppkom, kan ha varit igår på träningen eller när han skottade uppfarten i ishalkan. Men jag hoppas det är som du säger, såklart.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer