En sak som jag inte riktigt förstår är varför det inte är fullsatt 5500 när det för ovanlighetens skull spelas slutspelshockey i ladan. Ingen vet när - om någonsin - vi kommer att få se Timrå spela en semifinalsmatch i ladan igen. Jag tycker att det är otroligt konstigt att det inte är större intresse än vad det tycks vara. Igår var det ju inte särskilt trångt t ex.
Här behövs en förändring inför torsdagen. Fyll hallen!!!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Här behövs en förändring inför torsdagen. Fyll hallen!!!