{7043}: Är det inte perfekt läge nu då att spela igång Hartmann på Wedins plats? Kommer ju aldrig hända något offensivt med Pääjärvi och Andersson. Vi vet ju att han har det i sig.
+ 6
Följande fel har inträffat:
Inlägget finns inte