Gone: Om man inte känner till historiken kring själva grejen så kan jag förstå om man ogillar det, jag själv ser bara ironiskt på hela saken.
Bakgrundhistorik: Se länk.
Det handlar ju inte på något sätt om att man vill vara anonym eller något sådant utan enbart en skämtsam handling. Jag ser det roliga i det, det verkar de flesta andra inte göra.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Bakgrundhistorik: Se länk.
Det handlar ju inte på något sätt om att man vill vara anonym eller något sådant utan enbart en skämtsam handling. Jag ser det roliga i det, det verkar de flesta andra inte göra.