Knylan: Historian är säkert jättebra och berättigar rånarluvorna på ett bra sätt. Jag har inte orkat läsa. Problemet är inte det.
Problemet är att de flesta inte känner till historian och då kommer rånarluvorna tas på fel sätt. Oavsett hur bra och ironiskt de invigda tycker det är så kan, och kommer, det tas på väldigt fel sätt.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Problemet är att de flesta inte känner till historian och då kommer rånarluvorna tas på fel sätt. Oavsett hur bra och ironiskt de invigda tycker det är så kan, och kommer, det tas på väldigt fel sätt.