pettsson: Jo det är jag helt medveten om, för dom som inte hänger på AIK-Tifos forum och sådana ställen så framstår det bara som idiotiskt. Det kan jag förstå.
Känns som att det inte hade blivit sån uppståndelse om några Bajare eller Djurgårdare hade gjort samma pryl. Trevliga Bajen ni vet och dumma AIK.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Känns som att det inte hade blivit sån uppståndelse om några Bajare eller Djurgårdare hade gjort samma pryl. Trevliga Bajen ni vet och dumma AIK.