EXPLORERSMÅLAND: din kommentar kan juh ta o stoppa upp nånstans, tycker du verkligen timrå spelade kasst idag ? såg du matchen ? läst nån kommentar nånstans? eller gnäller du bara för o gnälla? pinsamt riktigt pinsam.
Knass: domarna var inte bra!!! De kan väll vi alla hålla med om. Men att försvara Svensson för sin ”höfttackling” är helt bisarrt. Skäms ni inte Förhelvete?? Mer solklarare bentackling går inte att hitta. Men visst fan de är ju en Timrå spelare, då är de ju lugnt ju? Skärpning!!
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...