{297}: Ni andra tycker väl också att det är en nobrainer att fortsätta med de kedjorna man körde med idag antar jag? Det är jag iaf rätt säker på att man gör. Alltså Halloran med EP och Lander och Dahlen i andra.
Zäta75: Vi kör ju över Färjestad med nuvarande femmor. Vi körde (i princip) över Luleå med. Hade Wedin varit tillbaka i morgon hade det varit bättre att placera honom i en tredjelina bara för att se hur långt nuvarande formationer kan räcka.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer