Sputnik: Lika bra att hålla i Pengarna och låta spelarna med utgående kontrakt söka nya arbetsgivare. Bättre kvalitet och karaktärer behövs inför nästa säsong. Bygg yngre med högre utväxling under säsong.
DenRöda: Ja vissa spelare var vi snabba med att förlänga med nu under säsong. Alvarez har vi, trots att han denna säsong fått större förtroende, inte förlängt med. Där tror jag vi kunde få in någon annan för mindre pengar och låta exempelvis Walli kliva fram.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer