1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 244509

Sv: Hett i Scandinavum
iggy:
Crippe S. -Yes-yes-yes !!!
Crippe kommer loss i kväll !!! Jag har som ni kanske redan läst tidigare, tjatat hela vintern om att det ska lossna för Crippe S.!!!
En målgivande passning-och ett mål hittills!

Det viktigaste är ändå, att det GÅR VÄL MED WALLENBERG !!!!
Allt ANNAT är trots allt bara IDROTT.
Det får bara inte bli en svår skada. Vi alla TIK-are får hålla tummarna för Wallenberg i kväll.
Inte lätt nu för TIK-spelarna att samla sig och komma tillbaka efter detta ÖVERFALL från Jens Karlsson. Han MÅSTE ju nu bli avstängd för RESTEN AV SÄSONGEN. Allt annat är SKANDAL!

TIMRÅ IK 4 Ever!!!

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer