Fy fan vilken alldeles helt underbar seger; I kolleseum, med Walles tragiska skada och med den dystra statistiken före kvällens match i minne, en seger mot alla gängse experttips, mot geniförklarade Evenssons Frölunda. Jag saknar ord. Vi är Timrå och vi ger ALDRIG upp. Vi är tamafan som Rocky Balboa i ettan. Vi är som den fattige kusinen från landet som ALDRIG ger upp utan krossar etablisemanget. Vi är Timrå och vi ger ALDRIG...... upp
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Vi är Timrå och vi ger ALDRIG upp. Vi är tamafan som Rocky Balboa i ettan. Vi är som den fattige kusinen från landet som ALDRIG ger upp utan krossar etablisemanget.
Vi är Timrå och vi ger ALDRIG...... upp