Hur tänker man nu, fler skador kan komma, hur många fler tar man in nu, inför ett stundande slutspel? Eller lyfter man in juniorer när skador efter deadline dyker upp och man går inte för att gå lågt i slutspelet. 14 forwards ex Wedin hade jag nog helst sett efter sista feb 2023.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Hur tänker man nu, fler skador kan komma, hur många fler tar man in nu, inför ett stundande slutspel? Eller lyfter man in juniorer när skador efter deadline dyker upp och man går inte för att gå lågt i slutspelet. 14 forwards ex Wedin hade jag nog helst sett efter sista feb 2023.