Angående något helt annat. Har följt Sundsvallsidrotten på distans i över 30 år. Är bandyn på väg att dö ut fullständigt? Är den senaste serieomläggningen i div.1 dödsstöten för Selånger? Är intresset noll från barn och ungdomar nu för tiden i Sundsvall? Många frågor, men vad jag sett eller inte sett i ST, inga svar. Vad händer?
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...