Tik_timraik : Inte bara Pettersson utan även Lyytinen lär känna Palola en del då de spelat tillsammans i Helsingfors. Tror det blir lätt att komma in i gruppen och att det blir en bra värvning som de tidigare. Vi behöver någon som skjuter mycket och har näsa för mål och det har ju Palola. Det gäller bara att vi nyttjar honom på rätt sätt.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...