1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615023 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2459569

Sv: Apropå nånting...
Jåkkinen: Ja, blandar ihop bröderparen.
Har en minnesbild av att John Westin påminde om John/Johan Persson i spelstilen.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Fina ord av Jonas Torines:

Timrå IK:s klubbchef Jonas Torines har "bara" varit i Timrå i knappt tre år. Ändå får han en tårögd blick när han pratar om trotjänarens betydelse för klubben.

? Personer som honom står för vad svenskt föreningsliv är. För mig är det det största, säger Torines.

Han höjer blicken, tar sig över underarmen och säger:

? Jag får nästan rysningar.

I nästa mening beskriver han hur Boyce visar något extra både på isen och utanför.

På skridskoskolan en söndag ? och på kansliet på en måndag.

? Han visar hela tiden vilken fin person han är och det är en stolthet att personer som honom finns i verksamheten. Jag har väldigt stor respekt för honom och den han är.

? Han står för Timrå IK och vi ska vara tacksamma över att vi har honom. Det är sådana som honom som får verksamheten att växa vidare

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...