1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2462288

Sv: Apropå nånting...
Dubbeld: Haha. Det var ju lite andra tongångar från Brynässupportrar inför säsong. Man fick ju rätt mycket mothugg när man ansåg att Timrå hade ett mer spetsigt lagbygge än Brynäs.
Bara deras världsbästaste center skulle ju innebära en garantedad topp 6 plats i sig..

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Man hoppas ju att Brynäs får kvala, lika mätta och överjästa supportrar som föreningen i övrigt. Jävlar vad hånad man blev t.ex när man infrågasatte deras världsbästaste superkanonmålvaktspar inför den här säsongen

Sv: Apropå nånting...
brynäs, luleå
ser inte ljust ut..
oj oj oj i tabellen
tim juel. bra målis

Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Hur gick det för super-två-vägs-centern ? Senast ja kollade hade han sämst plus-minus av alla i Brynäs . Kämpa ?

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer