1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2462312

Sv: Apropå nånting...
{9108}: 6 poäng ner till brynäs
kan bli viktigt
hv på tis borde bli 3poäng

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Fan, ingen dålig weekend för Kristus71. Först den mest slumpartade, oförklarliga jävla tursegern sedan slaget vid Narva mot oss i torsdags. Sedan sprattlar liket till igen och lyckas få ett ganska solklart mål bortdömt, följt av ett direkt felaktigt matchstraff med sig som bäddar för storseger mot närmast sörjande konkurrent.

Förvisso unnar jag Nubben detta, men deras pissfula fans som endast gått till personangrepp mot Nubben senaste dagarna samt sagt det ena mer oförskämda än det andra om honom som person önskar man inget annat än att deras kära trosamfundsfinansierade fuskklubb ska begravas i 2an. Fatta att ni är nykomlingar, ni har behövt värva ihop ett helt nytt jävla lag, blandat med spelare som fortfarande hade kontrakt från HA. Det SKA inte vara enkelt. Det är inte 2007 längre där Davidsson, Thörnberg och Petrasek kan filma samt påverka rättskipare till er favör.

Hoppas Nubben själv bryter kontraktet och slänger ett ägg på Husqvarna Church från bilen på vägen hem till Medelpad.

Sv: Apropå nånting...
Vi kan iallafall vara lugna när vi får PP denna match då Friberg inte är med

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer