Kapanen till Expressen när de intervjuar alla sportchefer i SHL.
3. "Hur långt fram ligger du i nästa säsongs arbete med truppen?
– Väldigt långt framme. Vi har inte spikat laget, men vi är väldigt nöjda med kontraktssituationen. Vi får se var vi ligger och hur det går i slutet, så får vi se vad som behövs till nästa år. Vi har två till fem luckor att fylla, fem är absolut max."
Det måste väl nästan innebära att Kapanen har spelare utifrån klara redan nu till nästa säsong?
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...