Knass: Nej en rätt intressant silly ändå, vilka kommer Kapanen förlänga med och om han hittar några guldkorn som sagt. En klassback och Hållander vore mysigt i allafall. 😊
Sputnik: drömmer om Lodin jag som kan bryta in med fart på vänsterkanten. Skulle va smaskigt att se han i Timråtröjan igen. Stor och stark i närkamperna. Hoppas hoppas..
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...