1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615024 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2463656

Sv: Apropå nånting...
KniveN: Ja de har väl till största delen kört ihop i allafall. Men som du säger så tror jag det kan bli rätt bra med Palola ihop med Dahlén, helst i PP också då! Vi minns ju alla hur det gick med en högerskytt i Lööke som han leveredade mackor till för direktskott.

Alvarez-Mieho-Walli, ja den kedjan vattnas det i munnen ju mer man tänker på det! Kan bli en skaplig slutspelskedja om den kuggar i allafall!

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Ja, vill se Dahlén med 3 högerskyttar i PP så att han får lite fler alternativ för direktskott. Palola, Rindell och Hartmann. Sen nån av Lander, Alvarez eller EP runt kassen, lite som Lundin när vi var i allsvenskan.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...